Jaarverslag 2014

Het Jaarverslag 2014 van het Praktijkcentrum is goedgekeurd door het Bestuur en de accountant. Iets waar we blij om zijn. Een jaarverslag lijkt zo’n formeel document, met getallen, teksten, tabelletjes en een formele accountantsverklaring, een document om ergens onderin een bureaulade te leggen. Maar niets is minder waar: in een jaarverslag legt een organisatie verantwoording af van het werk van het afgelopen jaar, van de inhoudelijke ‘klussen’ die gedaan zijn, van de inzet van medewerkers en de ontvangst van die inzet door de gebruikers.

In het geval van het Praktijkcentrum is het ook een verantwoording van het gebruik van de gelden die door de kerken ter beschikking zijn gesteld. Daarom is het Jaarverslag 2014 ook een formeel ‘dank u wel’ voor uw meeleven en betrokkenheid. In de hoop op uw meeleven in uw gebed om zegen op ons werk ten dienste van de kerken en tot eer van de Heer en Heiland Jezus Christus.

Download hier de jaarrekening 2014

Download hier het verkorte jaarverslag van 2014

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om het gebruik van deze website te te vergemakkelijken. Van alle bezoekers aan de website van het Praktijkcentrum worden algemene gegevens via Google Analytics bijgehouden, zoals de gegevens met betrekking tot de meest opgevraagde pagina’s van de website of onze diensten. Het doel is om deze informatie te gebruiken om onze dienstverlening te optimaliseren. Het gaat hierbij om cijfermatige gegevens en totalen waarvoor de identiteit van de bezoeker niet van belang is. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.